test

Oscarin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-16 puhelimitse ja sähköpostitse. Meiltä saa apua niin virhetilanteissa kuin järjestelmän käyttöä koskevissa kysymyksissä. Alta löydät asiakaspalvelun yhteystiedot päätuotteittain. Jos et ole varma, mihin tuotteeseen tai palveluun asiasi liittyy, voit olla yhteydessä yhteystietoihin otsikolla ’Kaikki tuotteet’.

Voit myös jättää palvelupyynnön tai ilmoituksen häiriöstä sähköpostilla edellä mainittuihin osoitteisiin. Sähköpostitse toimiessasi voit lähettää mukana myös liitteitä. Yritä kuvata ongelmasi mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa pyynnön käsittelyä.

Lähetä palvelupyyntö

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi
Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, pdf, Max. tiedoston koko: 100 MB.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Etätuki

Joskus on hyödyllistä avata etäyhteys asiakkaan koneelta käyttötukeen, jolloin käytämme konetta etäyhteydellä ja asiakas näkee, mitä koneella tapahtuu. Etäyhteys avataan aina asiakkaalta päin ja vain kun tuki sitä erikseen pyytää. Etätukeen tarvitset ohjelman, jota ajetaan koneeltaasi.

Windows

Anydesk Windows

Apple

Anydesk Mac

Oscar Ohjekirja

Oscar Ohjekirja avautuu täs­tä lin­kis­tä.